יום שבת, 18 בפברואר 2012

סומק של bourjois ומברשות לסומק

אז אחרי שהבטחתי פה למישהי ואני תמיד עומדת בהבטחות שלי :)

סומק של בורז'ואה, זה המוצר היחיד שיש לי מהמותג ובינתיים אני מאוד מרוצה,
אז ככה מדובר על סומק אפוי הוא מעין אפרסקי עם קצת ורוד.
המברשת שמגיעה עם הסומק לא כ"כ יעילה אבל מאוד חמודה היא מעט מעוגלת למטה וכך היא "מתיישבת" בדיוק על
הסומק  מה שבעיניי טאץ' די יפה, כשקניתי אותו הייתי בטוחה שהוא מגיע ללא מברשת אז הופתעתי לטובה.
סומק מספר 3 brun

הסומק פתוח עם המברשת
 בפנים יש מראה קטנה ומברשת בצורת קונכייה



ניסיתי לצלם עם ובלי פלאש על מנת להעביר את הגוון כמה שיותר טוב נראה לי שהתמונה העליונה קצת יותר מדויקת מבחינת הגוון

לסומק יש ריח מאוד נעים, הוא מאוד פיגמנטי הבעייה היחידה איתו - הוא לא מתפזר בקלות על המברשת, אז צריך להשקיע קצת יותר , בניגוד לסמקים של TOO FACED ששם נגיעה קטנה עם המברשת נותנת מספיק צבע כאן צריך לעבוד טיפה יותר קשה.
לסיכום בהחלט קנייה שווה  עלה לי 66 ש"ח אחרי 40% הנחה במשביר.

מברשות סומק

בנוסף רציתי לסקור גם את המברשות שקניתי, אחת מהן שדיברו עליה המון וזו Pro. Beauty 201 שקניתי ב 29 ש"ח בליידי קייר בבני ברק,
 ומברשת 332 מביוטי קייר שעולה 16 ש"ח.
הראשונה  201 על פי מה שהמוכרת הבטיחה היא משיער טבעי ואילו השנייה 332 סינטטית, אז למרת שהן מאוד דומות אפילו נראות כאילו יצאו מאותו מפעל , אני אישית מעדיפה את ה 201, היא נראית לי יותר עמידה אבל מי שיש לו בעיה עם שיער טבעי ה 332 היא חלופה טובה מאוד ובמיוחד במחיר הזה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה