יום שבת, 11 בפברואר 2012

קנייה ראשונה ברשת וביקור בביוטי קייר



קנייה ראשונה ברשת וביקור בביוטי קייר



השבוע החלטתי לנסוע לקניון הגדול בפתח תקווה אחרי שאני מתכננת על זה כבר כמה חודשים טובים,
ובעיקר בגלל המלצות על ביוטי קייר.
אז ככה, מרוב הדברים לא התלהבתי בכלל, קניתי קצת מברשות ואכתוב עליהן ביקורת, החנות מלאה כמעט כל הזמן, כלומר בהחלט יש קהל למוצרים שלהם, בסופו של דבר קניתי מהם שימר וסומק אחד שהאמת נראה לי שאחליף אם ייצא לי או אתן במתנה.

מה שבאמת עשה לי את השבוע הוא קבלת החבילה הראשונה שלי של איפור שרכשתי באיביי, מדובר על שני סמקים וצללית של TOO FACED, שקניתי אותם רק על בסיס המלצות בפורום או ברשת.
הסמקים מעולים! רק נגיעה של המברשת בהם ויש המון צבע! אני בהחלט מרוצה.

הקופסאות של הסמקים:
הקטע הרטרו בהחלט נחמד

האריזה הפנימית בה נמצא הסומק

בפנים יש סומק ומראה קטנה
pappa don't peach

Pinch my petals

אין לי יותר מדיי מה לחדש על המוצר, הסמקים איכותים בעלי פיגמטציה גבוהה בהחלט שוים את המחיר שלהם.
גודל הסמקים 6 גר. כלומר די הרבה מוצר, קניתי את שני הסמקים ועוד צללית מסדרת הגלקסיה שלהם בסה"כ 30 דולר כולל משלוח כלומר כ 10$ למוצר => 38 ש"ח נראה לי בהחלט מחיר סביר, במיוחד לאור העובדה שרכשתי לפני כשבוע סומק של בורז'ואה אחרי הנחה ב 66 ש"ח....

3 תגובות:

  1. מסכימה עם כל מילה שכתבת, יש לי את שני הסמקים וגם אני יחדתי להם פוסט, לא רק שהם שווים את מחירם, האריזה שלהם גם מדליקה, גם נוחה וגם קומפקטית לנשיאה בתיק.

    מחכה לרשמים שלך על בורז'ואה.

    השבמחק
  2. אגב, איזה סומק קנית מביוטי? אני ממליצה על האפוי, יש שלושה גוונים, אהי בחרתי את מספר 1 והא ממש נחמד, מעולה על עור צעיר ובמחיר פרוטות

    השבמחק
  3. היי,
    אני אנסה לעשות פוסט בימים הקרובים ספציפית על בורז'ואה אולי עם תמונה טובה יותר.
    זהו שבאפויים יש רק 3 גוונים 2 כהים מדיי בשבילי והאחרון ממש דומה למשהו שיש לי אז החלטתי שחבל ולקחתי אחד רגיל נראה לי שמספר 8, אבל נראה לי שאחליף בהזדמנות.

    השבמחק