יום שבת, 3 במרץ 2012

פוסט טיפוח

קצת על מוצרי הטיפוח שיש לי ... חלקם לפחות...


 מסכה וקונדישינר BODY SHOP 
בשנה האחרונה שגרת הטיפוח שלי השתדרגה פלאים. לא יודעת מה הסיבה אבל נראה לי שסוף סוף מצאתי מוצרים שכיף לי להשתמש בהם.
חלק מהמוצרים קיבלתי מתנה ואני בהחלט אקנה אותם בפעם הבאה וחלק קניתי בעצמי.




אז הקדמה קצרה אני די בעייתית :), כל הקרמים בהם אני משתמשת חייבים להיות נטולי שומן, גם בגלל סוג העור שלי אלא גם כי אחד הדברים שאני הכי לא סובלת זו הרגשה שומנית שנשארת על העור.
אני גם מאוד רגישה לריחות כך שריחות חזקים מדיי או לא נעימים לא נשארים אצלי פשוט אלא יעברו הלאה או לפח.
אז נתחיל ממה שקיבלתי מתנה

מסכה וקונדישינר BODY SHOP


מרכך לשיער ומסכה של בודי שופ מסדרה שנקראת פרחים לבנים, אהבתי מאוד את הריח כמות קטנה מספיקה לי.
מרכך אני שמה כל חפיפה שנייה בערך ומסיכה פעם בשבוע - שבוע וחצי.
שמתי לב שהשיער מסתדר הרבה יותר טוב, לא מתנפח בקיצור אני בהחלט אקנה כשייגמר.
השמפו עולה 25 ש"ח והמסיכה נראה לי שבסביבות ה 35 ש"ח.












PAYOT & LANCASTER
ג'ל מוס מקציף של פאייוט (Payot) - הריח שלו קצת חזק אבל מכיוון שהמוס נשטף זה לא משהו שהפריע לי.
כמות מאוד קטנה מקציפה המון ולפי טענות דיילת הוא אמור להספיק ל 4-5 חודשים, אני קניתי אותו במבצע של לייף סטייל ב 59 ש"ח, המחיר הרגיל שלו ממש גבוה אבל ראיתי אותו כבר כמה פעמים במבצע של 80-90 ש"ח.






לנקסטר אקווה מאט - Lancaster aquaMatt
מדובר על לחות לעור, ללא שומן עם תמציות אקליפטוס וחומצה סליצילית מה שאמור לחטא את העור ולעזור במניעת פצעים.
PAYOT & LANCASTER
הוא לשימוש יומיומי, אני נוהגת להשתמש בו בערב ובבוקר כרגע יש לי את הקרם ג'ל של קליניק.
בהחלט שמתי לב שהעור פחות נוטה לפצעים כשאני משתמשת בו הריח שלו נעים והוא נספג בקלות. עלה 150 ש"ח אחרי מבצע של לייף סטייל.


















Dermor Aqua
DERMOR - AQUA
אחרון חביב קרם גוף שהוא ג'ל הוא ללא ריח וללא צבע, נטול שומן, מאוד קליל, הא נותן לחות אבל הרגשתי שלא מספיק יחסית לקרמים אחרים בהם השתמשתי. ואני צריכה לשים גם בבוקר וגם בערב.
היתרון הענקי שלו שהוא היפואלרגני וללא ריח, אז למרות שהוא לא מאוד מלחח אני ממשיכה לקנות אותו כי יש לו מספיק יתרונות בעיניי. עד כמה שזכור לי באזור ה 60 ש"ח אחרי מבצע בניו פארם.




DERMOR - AQUA



2 תגובות:

  1. תיקון תיקון! השמפו של בודי שופ 25 ש"ח, והמסכה 35 ש"ח.. והיא אכן מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. מכיוון שקיבלתי את זה מתנה מחברה אז אני לא זוכרת מחירים, אבדוק באתר ואתקן
      תודה!

      מחק