יום רביעי, 9 במאי 2012

Just Bitten - Revlon


אחרי אין ספור ביקורות חיוביות והתלהבות כוללת שראיתי בפורומים וברשת בכלל החלטתי לנצל את מבצעי יום העצמאות במשביר וקניתי לעצמי את השפתון המדובר.


אז מה זה בעצם השפתון הזה?
אז למי שלא מכירה מדובר על שפתון בצורת טוש שמורכב משני חלקים חלק אחד זה הטוש עם הצבע ואילו החלק השני זה ליפ באלם שנועד לרכך את השפתיים לפני/אחרי ההנחה.
יש לטוש (נקרא לילד בשמו :)) ריח עדין של משהו פירותי שנעלם מהר ולא מרגישים בו יותר.
אני אוהבת לשים את הצבע קודם ואז לעבור על השפתיים על הבאלם, שמעתי על כאלה שעושות הפוך... איכשהו לא מסתדר לי מחשבתית.


די הרבה זמן רציתי לנסות שפתון בצבע אדום, אחרי שכל שאר השפתונים והגלוסים שיש לי הם בצבעים "רגועים" כל מיני הורודים למיניהם, החלטתי שתהיה זו הזדמנות נהדרת גם קצת להעיז ולנסות צבע קצת יותר נועז.






את הטושים קניתי בשני ביקורים שונים במשביר יום אחרי יום , אחרי שקיבלתי לא מעט מחמאות על הצבע הראשון החלטתי לקנות אחד נוסף.


הדבר הכי בעייתי עם הטושים האלו הוא בעצם לנסות אותם בחנות עצמה, בגלל שהשפתון מתקבע כ"כ מהר אי אפשר להוריד אותו מהשפתיים ולנסות צבע אחר, אז בעיקרון קניתי אותם חצי "על עיוור".
הטוש הראשון שקניתי היה Gothic צבע אדום חזק ונקי, ללא צבע תת סגול.
השני היה Frenzy שהוא סגול, על השפתיים שלי הוא נוטה גם קצת לאדמדם כך שיצא שההבדל ביניהם לא מאוד גדול למרות שקיוויתי שיהיה הבדל משמעותי בצבע.


הסיבה שלא רכשתי אותם מוקדם יותר הייתה דווקא בגלל שהמון ביקורות ברשת טענו שהם מאוד עמידים ומייבשים את השפתיים, ואני לא הייתי בטוחה שאני רוצה עמידות כזאת או להיות תלוי כל הזמן בבאלם בגלל שהם מייבשים.


מהניסיון שלי הם יחסית עמידים, לא 8 שעות או אפילו 6 כמו שחלק מהביקורות טענו.


עליי הם היו עמידים 3-4 שעות ללא אוכל ושתייה ,אחרי אכילה נשאר צבע אבל כמו אחרי אכילת ארטיק אדום.


מה שמאוד אהבתי וזאת הסיבה שזה השפתון התורן שלי הוא שאין בעצם מרקם על השפתיים, אם לא משתמשים בחלק של הבאלם לא מרגישים שום דבר על השפתיים. גם הבאלם עצמו קליל ולא שומני.







סווצ'ים:
עם פלאש
הימני Gothic השמאלי Frenzy


ללא פלאש
הימני Gothic השמאלי Frenzy



ללא פלאש
הימני Gothic השמאלי Frenzy עם הבאלם מעל


סה"כ קנייה מוצלחת, משאר הצבעים לא ממש התלהבתי אבל השניים שיש לי יהיו כרגע בשימוש מתמיד.


מחיר: 36 ש"ח במבצע 64% ליום העצמאות במשביר



4 תגובות:

  1. אחלה של גוונים בחרת.הייתי שמחה לסווצ'ים קצת להבא:)סקירה מעולהֱ

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה,
      אני אשתדל להוסיף כמה היום ואם לא אספיק אז מחר.

      מחק
  2. מה קורה אם אני מפספסת/שמה יותר מידי? יש זמן לתקן או שזה ישר מתקבע וצריך לחיות עם זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. אהלן,
      יש לך כמה שניות לתקן, באמת מתפספס לי מדיי פעם ויש כמה שניות עד שהם מתקבעים. פשוט איך שמרחת וקלטת שהתפספס את מורידה עם האצבע.
      די קשה לטעות בהרבה סה"כ כי הטוש די צר :)
      אלא אם כן מישהו מצייר לך על כל הפנים ואז די נתקעת חחח :)

      מחק