יום שבת, 7 באפריל 2012

ריח גבירותיי, ריח!

אז ככה בנות הגעתי סוף סוף לאחת מנקודות החולשה שלי,
יש לי נכון להיום באזור ה 10  בשמים במצב פתוח וכל כמה שבועות אני "מתלבשת" על אחד אחר :)

אני מאוד רגישה לריחות, ברמה כזאת שריחות מסוימים ממש מצליחים לגרום לי לכאבי ראש או לברוח בכיוון הנגדי...:)

אני מאוד אוהבת ריחות פרשיים וחמצמצים וממש לא מתחברת לריחות מתוקים,
בעיניי אחד הדברים הכי גרועים שיכול להיות זה בושם כבד באמצע הקיץ, לא מבינה איך בנות מסוגלות ללכת עם בושם כזה בקיץ,
ויותר חשוב אם אני במקרה הולכת אחרי מישהי עם ריח כזה אני "שוברת" מיידית לצד השני :)

אסקור הפעם חמישה בשמים שנמצאים אצלי בשימוש תמידי והם הבקבוק השני או השלישי שלי...

מימין לשמאל
1. קנזו הבסיסי - בפעם הראשונה קנו לי אותו כמתנה ליום הולדת והתמכרתי מאז , ריח פרשי נקי בלי שום תוספות. משתמשת בו ליומיום בעיקר לעבודה, אם כבר אני יוצאת בערב אעדיף משהו קצת יותר מיוחד. הוא מחזיק עליי כמעט כל היום, אבל כמובן על כל אחת הבושם "יושב" אחרת. המחיר שלו במבצעים באזור ה 200 ש"ח ל 100 מ"ל, כך שהוא די משתלם.  אני אפילו השגתי אותו כמה בפעמים במצע של ערכת נסיעה עם קרם גוף ג'ל בעל אותו ריח ב 150 ש"ח!
2. לייט בלו- דולצ'ה וגבאנה, טוב לא נראה לי שמישהי צריכה היכרות עם הבושם הזה, חמוץ לימוני ומאוד פרשי, מחזיק באמת המון זמן. עולה באזור ה 250-300 ש"ח ל 100 מ"ל במבצעים , אגב מי שרוצה בושם שמאוד דומה לו ובעיניי אף מוצלח יותר כי הוא יותר עדין שתנסה את I Love Love / Moschino . הריח שלו מאוד דומה אבל פחות לימוני ויש בו ריח של אשכולית שגורם לו להיות טיסה יותר עדין, לצערי נכון להיום ניתן להזמין רק ברשת או בכל מיני מבצעים של הסופר פארם כשהם מביעים ריחות ישנים יותר.
3. הפי - קליניק, לא יודעת אם אתן מכירות את הבושר הנ"ל אבל זה אחד השמים האהובים עליי וכבר הפסקתי לספור כמה בקבוקים שלו ניצלתי עד תום. הוא לא ממש חמצמץ אלה מעין ריח קצת מתוק אבל נקי. מומלץ מאוד לכל מי שמחפשת משהו כזה, לא יודעת למה בפעם הראשונה שראיתי את הפרסומת שלו לפני איזה 10 שנים ידעתי שהוא יתאים לא יודעת אפילו לומר לפי מה או למה פשוט ידעתי. כ 200 ש"ח במבצעים ל 100 מ"ל.


מימין לשמאל

4.דלישס-דונה קארן, הגרסה הקייצית מדובר על הבקבוק בצורת תפוח עם מכסה כסוף והתוכן וורוד. הריח שלו  יותר דומיננטי וקצת יותר מתוק אבל עדיין מאוד פרשי ועדין בעיניי, בדר"כ אני אשים אותו ליותר לערב מאשר ליומיום.
עכשיו ראיתי שהוא במבצע 170 ש"ח ל 100 מ"ל.

5. אחרון חביב אלקט ד'ארפייג' - בושם פרחוני ונקי מאוד, גם יותר ליומיום ולא לערב. לחברה יש עוד כמה בשמם רובם יותר מתוקים ממנו בגלל זה מאוד הופתעתי שאהבתי אותו , הוא הכי עדין מבין החבורה.
200 ש"ח ל 100 מ"ל.

טוב מפאת חוסר זמן המשך יבוא , מקווה שתהנו ותגיבו.





2 תגובות:

  1. יש לי את אותו הטעם בבשמים :)
    חוץ מ-DKNY וקליניק, שאותם אני מאוד מחבבת, היו לי את הבשמים שהצגת. לקנזו אני מכורה שנים וקונה אותו כל פעם מחדש. הלנבין ממכר גם הוא וה-D&G קלאסי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אישית מאוד הופתעתי כמה הלנבין טוב, כולם החמיאו לי עליו

      מחק