יום ראשון, 21 ביולי 2013

IHERB IX הזמנה תשיעית

אז מה יש לנו הפעם?

התפרעות מברשות! כבר הרבה זמן שאני זוממת על חלק מהמברשות וההנחה של חודש מאי רק נתנה לי את התירוץ לזרוק לפח את כל חודשי העוצר ולרוץ לקנות.

חייבת להגיד שהייתי בעוצר כ 5 חודשים - לא האמנתי שעבר כ"כ הרבה זמן, בהחלט עמדתי בעוצר בגבורה :)



ניצלתי את ההנחה של 10% מעל קנייה של 60$ שהייתה במאי והזמנתי פילינגים ומברשות.

הפילינגים היו בעיקר מילוי חוסרים, פילינג השוקולד היה חסר באייהרב כמה שבועות טובים וכנ"ל הפילינג השחור שאני בשלבי סיום מתקדמים של שפורפת שלו אז ברגע שהם חזרו למלאי החלטתי לנצל את ההנחה היפה.

מכיוון שאני עדיין מחפשת את מברשת הסומק המושלמת בשבילי החלטתי לנסות את המברשת של אקוטולס, וגם את מברשת הקבוקי המתקפלת שלהם כדי שאוכל לקחת איתי בתיק לעבודה.

המברשת האחרונה של חברת everyday minerals , מברשת סומק אלכסונית שהמטרה שלה הייתה לנסות ולהיות תחליף קצת יותר זול למברשת ה Daniel Sandler's Waterbrush , האם אכן היא באמת מצליחה לעשות את העבודה?







Giovanni, Hot Chocolate, Sugar Scrub

אפשר פשוט לשבת ולהריח אותו בלי הפסקה, מסיבה כלשהי אמא שלי שונאת את הריח שלו - מה שאומר שלא ייעלמו להן קופסאות ייאייי!

לדעתי נותן פתרון מצוין גם מבחינת הביצועים וגם מבחינת המחיר לכל הפילינגים שנמכרים בארץ, וניסיתי לא מעט מאז שגיליתי את הקונספט בניגוד לפילינג מלח הרגיל. פילינג מלח מגרה לי את העור וגם כל השמנים שיש שם בדר"כ גם לא עושים לעור שלי טוב... גיליתי את הפילינג הסוכר ב"סבון של פעם" שבינתיים הפסיקו את השיווק שלו לחלוטין - ממה שזכור לי צנצנת עלתה 90 ש"ח כמעו פי 3!

מלבד העובדה שפילינג סוכר הוא נושא כמעט ולא מוכר בארץ אז אם כבר מוצאים אותו, הוא משמעותית יקר יותר, ובדר"כ הגרגירים יותר גדולים וגסים מה שמפספס את המטרה של פילינג יותר עדין מפילינג מלח.
יצא לי לנסות פילינג כזה מבודי שופ ומאוד התאכזבתי.

המחיר שלו ירד קצת לעומת לפני כמה חודשים, יותר טוב לי!
מחיר :$8.53 

כרגע אני משתמשת בפילינג הזה כפעמיים בשבוע, יש לו ריח של פרי הדר מעט חמצמץ ונעים, הריח לא נשאר אחרי המקלחת.
בדומה לפילינג השוקולד ברגע שמתחילים לעסות את העור הפילינג מתחמם קצת, אפקט נחמד.
אני מאוד אוהבת את אריזת השפופרת, ניתן להוציא כל פעם כמות מדודה ומים לא נכנסים למיכל (רוב הפילינגים האחרים שהיו לי הגיעו בצנצנת ולא פעם נכנסו מים ובעצם דיללו את המוצר).
למרות שהכמות לא נראית גדולה, אני משתמשת בו כבר בערך חודשיים הוא פשוט לא רוצה להיגמר.


מחיר :$6.99 




Everyday Minerals, Angled Blush Brush

אז..... נראה שמצאתי תחליף למברשת של דניאל סנדלר, יאיי!

למי שלא מכירה לדניאל סנדלר, אומן איפור בריטי יש ליין מוצרי איפור, נכון להיום המפורסם שבניהם לדעתי הוא סומק ה water blush מדובר בסומק פיגמנטי מאוד ועמיד בפורמולה מימית. ניתן להניח את הסומק עם האצבעות או שיש לו מברשת ייעודית, איך לא, Waterbrush, במחיר של 15פאונד שהם כמעט 90 ש"ח היה לי קצת חבל להוציא על מברשת ייעודית לסומק אחד בלבד, ולכן בשיטוטיי באייהרב נתקלתי במברשת הזאת, מבחינת מאפיינים שתי המברשות מאוד דומות, מברשת זויתית משיער סינטטי.
לא הייתי בטוחה שמברשת תהיה דחוסה מספיק על מנת שחומר לא יילך לאיבוד ואני מאוד שמחה להודיע שהיא כן.
המברשת מאוד רכה, לא מנשירה ונותנת הרגשה כי עשויה מחומרים איכותיים, ההנחה של הסומק איתה הייתה קלה ונוחה, אני מזמינה עוד אחת לגיבוי.
הדבר היחיד שקצת לא אהבתי המברשת מגיעה ללא נרתיק, פשוט עטופה בניילון, אפילו המברשות היותר זולות של אקוטולס הגיעו בפאוצ'ים, אולי סתם התקטננות מצידי :)

אבל כן היא שווה את המחיר, מברשת מעולה, דחוסה רכה ומרגישה מאוד איכותית.

מחיר :$12.99 




אז כמו שאמרתי אני בחיפוש אחר מברשת הסומק - שתהיה האחת. לצערי למרות ביקורות מהללות של מברשת הסומק של סמנטה צ'פמן, אני לא ממש מצליחה לשלוט בהנחה איתה, היא גדולה לי מדיי.
כרגע אני משתמשת במברשת סומק של קרליין ואני מרוצה ממנה יותר, בכל זאת החלטתי לנסות את המברשת הזאת. במחיר מצחיק של 6$, השיער שלה ממש רך ומספיק צפוף על מנת לאסוף חומר.

תוזמן מברשת שנייה לאמא שראתה את המברשות והייתה בשוק שהן לא משיער אמיתי!

מחיר :$5.99 



EcoTools, Retractable Kabuki Brush

קניתי את המברשת כדי לשים בתיק.

לפני מספר חודשים קניתי מברשת מתקפלת דומה בביוטי קייר וישר זרקתי אותה לפח. היא הייתה לא איכותית והיה לה ריח כימי מאוד חזק, בקיצור בזבוז כסף וממש התאכזבתי כי בביוטי קייר יש מברשות טובות לעיניים שבהן אני משתמשת עד היום. 

ידעתי שלמברשת הזאת יש כמה חסרונות אבל החלטתי ששוה לנסות. המברשת מאוד רכה ללא שום ריחות לוואי בכלל.

לדעתי המיכל שלה לא נסגר חזק מספיק ויש סיכוי שהיא כן תפתח בתוך התיק אם היא תהיה זרוקה סתם ככה, אבל אני אשים אותה בתא נפרד ולכן אני מקווה שזאת לא תהיה בעיה.
אני מזמינה מברשת שנייה לאמא (שמים לב למוטיב חוזר?), היא פחות מקפידה על תאים בתיק ממני אז אם המברשת תשרוד אצלה זה יהיה המבחן האמיתי. (ארנק אלומיניום לכרטיסי ביקור לא שרד....)

מחיר :$7.50 
מצטערת שאין תמונה, אבל באמת שזו הייתה אכזבת ההזמנה.
נאכל בעיקר כי היה לי משעמם ורציתי משהו מתוק, לצערי הרב התאכזבתי, אין לו בכלל טעם של פטל והמרקם שלו יחסית "מושי" שזה לא משהו שאני מצפה מליקריץ'.
בעיקר היה פשוט מתוק, בהזמנה הבאה אני אנסה את סוכריות ה ג'לי בינס מקווה שהן יותר מוצלחות.
מחיר :$2.80 


2 תגובות:

  1. איזה כיף זה לקבל חבילות נכון? אני גם הזמנתי מ-iherb קרם לתלתלים של Giovanni. מחיר זול וקרם טוב. תהני מהקניות

    visit my blog

    השבמחק
  2. מהנסיון שלי המוצרים של ג'יובני ממש מוצלחים, ואין מה לדבר אפילו על המחיר... :)

    השבמחק